loading...

برق ، انقلابی نو در صنعت

محمد لطفی بازدید : 42 سه شنبه 22 فروردين 1396 نظرات (0)
عیب یابی راهنما ، چراغهای ترمز ، چراغ دنده عقب و فلاشر

۱- اگر راهنمای یکطرف بخوبی کار کند و طرف دیگر اهسته تر بزند ،  عیب از لامپهای ان میباشد که وات لامپها کمتر از وات استاندارد میباشد.

۲- اگرراهنما یکطرف بخوبی کار کند و طرف دیگر تند تند راهنما بزند، عیب از لامپهای ان میباشد که وات انها بیشتر از وات استاندارد برای  یکطرف میباشد.

۳- اگر راهنما هردو طرف تند تند بزند عیب از فلاشر راهنما میباشد .

۴-  اگر راهنما هردوطرف کار نکند عیب یا از فیوز میباشد یا اتومات راهنما.

۵- اگر چراغهای راهنمای یکطرف کامل روشن باشد لامپ یا خیلی دیر چشمک بزند بخاطر سوختن لامپ ان طرف میباشد.

۶- در صورت صاف کردن رول فرمان اگر راهنما قطع نشد عیب ساچمه و خار در مغزی رول میباشد.

۷- در صورت کار نکردن چراغهای ترمز عیب میتواند از فیوز ان باشد و اگر عیب ان برطرف نشد  یا عیب از فشنگی ترمز یا چراغها سوخته  و یا سیم ان قطع شده است.

۸- عیوب فلشر نیز یا از فیوز ان یا اتومات بکار رفته در فلشر میباشد.

۹- عیوب مدار دنده عقب نیز مانند مدار چراغهای ترمز میباشد.

ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
درباره ما
Profile Pic
برق انقلابی ترین رشته ی جهان
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 612
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 114
  • باردید دیروز : 414
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 24
  • بازدید هفته : 1,448
  • بازدید ماه : 10,172
  • بازدید سال : 79,057
  • بازدید کلی : 143,588