loading...

برق ، انقلابی نو در صنعت

محمد لطفی بازدید : 81 دوشنبه 10 مهر 1402 نظرات (0)
عیب یابی راهنما ، چراغهای ترمز ، چراغ دنده عقب و فلاشر

۱- اگر راهنمای یکطرف بخوبی کار کند و طرف دیگر اهسته تر بزند ،  عیب از لامپهای ان میباشد که وات لامپها کمتر از وات استاندارد میباشد.

۲- اگرراهنما یکطرف بخوبی کار کند و طرف دیگر تند تند راهنما بزند، عیب از لامپهای ان میباشد که وات انها بیشتر از وات استاندارد برای  یکطرف میباشد.

۳- اگر راهنما هردو طرف تند تند بزند عیب از فلاشر راهنما میباشد .

۴-  اگر راهنما هردوطرف کار نکند عیب یا از فیوز میباشد یا اتومات راهنما.

۵- اگر چراغهای راهنمای یکطرف کامل روشن باشد لامپ یا خیلی دیر چشمک بزند بخاطر سوختن لامپ ان طرف میباشد.

۶- در صورت صاف کردن رول فرمان اگر راهنما قطع نشد عیب ساچمه و خار در مغزی رول میباشد.

۷- در صورت کار نکردن چراغهای ترمز عیب میتواند از فیوز ان باشد و اگر عیب ان برطرف نشد  یا عیب از فشنگی ترمز یا چراغها سوخته  و یا سیم ان قطع شده است.

۸- عیوب فلشر نیز یا از فیوز ان یا اتومات بکار رفته در فلشر میباشد.

۹- عیوب مدار دنده عقب نیز مانند مدار چراغهای ترمز میباشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برق انقلابی ترین رشته ی جهان
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 614
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 25
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 166
  • بازدید سال : 48,635
  • بازدید کلی : 227,515