loading...

برق ، انقلابی نو در صنعت

محمد لطفی بازدید : 90 چهارشنبه 23 فروردين 1396 نظرات (0)

رگلاتور فشار سوخت ( Fuel Pressure Regulator)


مقدار سوخت مصرفی در سیستم سوخت رسانی انژکتوری با دو عامل رابطه مستقیم دارد : اول زمان باز بودن انژکتورها در لحظه مناسب  که توسط ECU  تنظیم میشود و دوم مقدار سوخت پشت در انژکتورها ( ریل سوخت) که توسط رگلاتور سوخت کنترل میشود . این قطعه معمولا در انتهای ریل سوخت یا ابتدای مسیر سوخت رسانی و بعد از پمپ سوخت  قرار گرفته  و تنظیم فشار ریل یا مسیر را که در خودروهای مختلف بین ۲/۵ تا ۳/۵ بار است برعهده دارد .  در بیشتر رگلاتورهایی که در انتهای ریل سوخت قرار دارند از یک ارتباط با خلا ، منیفولد نیز استفاده گردیده  تا فشار مورد نیاز در ریل متناسب  با حالات مختلف موتور  تنظیم شود .

افزایش فشار مسیر  یر مکانیزم فنر و دیافگرام غلبه کرده و انها را از جای خود بلند نموده درنتیجه مسیر برگشت سوخت به باک ازاد میگردد  که باعث کاهش فشار در ریل سوخت میشود.






ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
درباره ما
Profile Pic
برق انقلابی ترین رشته ی جهان
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 612
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 171
  • باردید دیروز : 414
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 24
  • بازدید هفته : 1,505
  • بازدید ماه : 10,229
  • بازدید سال : 79,114
  • بازدید کلی : 143,645