loading...

برق ، انقلابی نو در صنعت

محمد لطفی بازدید : 88 چهارشنبه 23 فروردين 1396 نظرات (0)
مدار چراغ روغن
هنگامی که سوییچ را باز میکنیم برق از IGN سوییچ وارد چراغ روغن شده و پس از ان وارد فشنگی میشود یه علت انکه فنر به پولکی فشار می اورد و به بدنه چسبیده است در نتیجه چراغ روغن روشن میشود . هنگامی که ماشین روشن شد روغن از سوراخذوسط فشنگی روغن وارد شده و باعث میشود پولکی از بدنه جدا شود و چراغ خاموش میشود لامپ چراغ روغن بین ۳ الی ۵ وات میباشد و زرد قرمز است.

 

عیب یابی چراغ روغن

اگر سوییچ را باز کنیم و چراغ روشن نشود :

۱- چراغ روغن سوخته .

۲- سیم یا برق قطع است .

۳- فشنگی خراب است.

اگر خودرو روشن شود و چراغ خاموش نشود احتمالی عبارتند از:

۱- سیم بین فشنگی و لامپ بدنه شده

۲- فشنگی خراب است.

۳- فشار روغن مناسب نیست.

برای ازمایش کافی است فیش را از فشنگی بیرون بیاوریم اگر لامپ خاموش شد فشنگی خراب است و یا کیفیت روغن مناسب نیست ولی اگر خاموش نشد سیم بین فشنگی و لامپ اتصالی دارد.


ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
درباره ما
Profile Pic
برق انقلابی ترین رشته ی جهان
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 612
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 136
  • باردید دیروز : 414
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 24
  • بازدید هفته : 1,470
  • بازدید ماه : 10,194
  • بازدید سال : 79,079
  • بازدید کلی : 143,610