loading...

برق ، انقلابی نو در صنعت

محمد لطفی بازدید : 89 جمعه 01 ارديبهشت 1396 نظرات (0)
اموزش به صورت نکته ای و به نکته ها حتما توجه کنید.

1-دسته کروز حتما لیمیتر را ساپورت کنه(قیمت بین 90 تا 100)
2- پدال گاز 5 سیمه و با مارک GLW چون مدل G لیمیتر ساپورت نمی کنه(قیمت استک بین 110 تا 120)
3- فشنگی ترمز چهار فیشه باشد اگر نبود یک فشنگی ترمز چهار فیشه با سوکت تهیه کنید (قیمت در حدود 15)
1- در امپر گذینه کروز فعال شود (سمت چپ زیر ارم ایربگ به رنگ سبز است)
2- در BSI گذینه لیمتر را انتخاب کنید
3-در ECU کلاچ سنسور -لیمیتر -کروز فعال شود
4-امپر کروز ساپورت کنه با دستگاه دیاگ چک کنید

طریقه راه اندازی

بعد سوکت پدال روی خودرو را که دارای 4 سیم است در اورده و به جای ان پدال 5 پایه را بسته و بعد سیسم 1 تا 4 با همون ترتیب روی پدال گاز جدید وصل کنید وسپس پایه پنجم را با سیم بلند به پایه سوکت مشگی 32 پایه پایه F1 وصل کنید
در انتها هم اگر سوکت فشنگی ترمز پارفیشه بود چه بهتر ولی اگر دو فیشه بود به جای ان سوکت چهار فیشه را بسته و بعد پایه 1 و 2 را به تر تیب روی پایه های جدید که شماره گذاری شده و صل کنید و سپس دو پایه دیگه که شامل پایه 3 و چهار است را به این صورت عمل کنید
پایه 3 را با سیم کوتا به پایه 1 وصل کنید
پایه 4 را با سیم بلند به پایه سوکت مشگی 32 پایه ECU پایه 4C وصل کنید
حال خودرو شما در موقیعت کروز روی دنده 4 و 5 عمل می کند و لیمیتر در تمامی دنده ها کار می کند
موفق باشد
در انتها این طراحی فقط برای 206 با ECU 7.4.5 است.
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
درباره ما
Profile Pic
برق انقلابی ترین رشته ی جهان
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 612
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 141
  • بازدید امروز : 248
  • باردید دیروز : 227
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 23
  • بازدید هفته : 1,100
  • بازدید ماه : 248
  • بازدید سال : 105,016
  • بازدید کلی : 169,547