loading...

برق ، انقلابی نو در صنعت

محمد لطفی بازدید : 133 دوشنبه 10 مهر 1402 نظرات (0)
1.کمبود قدرت:

اولین علت:نامیزان بودن زمان جرقه و تایمینگ ها

دومین علت:شل و سولفاته شدن اتصال ها و دهانه پلاتین

2.دیر روشن شدن موتور:

اولین علت:کثیف بودن شمع ها
دومین علت:خراب بودن وایرها
سومین علت:نامیزان بودن دهانه پلاتین

3.پس زدن موتور:
اولین علت:چسبیدن وزنه های لنگری دلکو
دومین علت:به هم خوردن تنظیم دلکو

4.داغ کردن موتور:
علت:چسبیدن وزنه های دلکو

5.پیش جرقه زنی موتور:

اولین علت:شمع ها معیوب هستند
دومین علت:نامیزان بودن دلکو

6.مصرف زیاد سوخت در موتور:
اولین علت:معیوب بودن شمع ها
دومین علت:نامیزان بودن دلکو

7.موتور روشن می شود ولی خیلی زود خاموش می شود:
اولین علت:خرابی کوئل
دومین علت:خرابی خازن
سومین علت:خرابی پلاتین

8.موتور دیر دور برمی دارد:
اولین علت:چسبیدن اوانس ها
دومین علت:خراب بودن خازن
سومین علت:خراب بودن پلاتین

9.موتور دیر روشن یا روشن نمی شود:
اولین علت:خرابی کوئل
دومین علت:خرابی خازن
سومین علت:خرابی پلاتین
چهارمین علت:وایرها قطع یا سولفاته یا بریدگی دارند
پنجمین علت:شکستگی یا ترک برداشتن چکش برق
ششمین علت:خرابی شمع ها
هفتمین علت:تنظیم نبودندلکو
هشتمین علت:شکستگی درب دلکو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برق انقلابی ترین رشته ی جهان
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 614
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 191
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 25
  • بازدید هفته : 191
  • بازدید ماه : 277
  • بازدید سال : 48,746
  • بازدید کلی : 227,626