loading...

برق ، انقلابی نو در صنعت

محمد لطفی بازدید : 110 دوشنبه 04 ارديبهشت 1396 نظرات (0)
1.کمبود قدرت:

اولین علت:نامیزان بودن زمان جرقه و تایمینگ ها

دومین علت:شل و سولفاته شدن اتصال ها و دهانه پلاتین

2.دیر روشن شدن موتور:

اولین علت:کثیف بودن شمع ها
دومین علت:خراب بودن وایرها
سومین علت:نامیزان بودن دهانه پلاتین

3.پس زدن موتور:
اولین علت:چسبیدن وزنه های لنگری دلکو
دومین علت:به هم خوردن تنظیم دلکو

4.داغ کردن موتور:
علت:چسبیدن وزنه های دلکو

5.پیش جرقه زنی موتور:

اولین علت:شمع ها معیوب هستند
دومین علت:نامیزان بودن دلکو

6.مصرف زیاد سوخت در موتور:
اولین علت:معیوب بودن شمع ها
دومین علت:نامیزان بودن دلکو

7.موتور روشن می شود ولی خیلی زود خاموش می شود:
اولین علت:خرابی کوئل
دومین علت:خرابی خازن
سومین علت:خرابی پلاتین

8.موتور دیر دور برمی دارد:
اولین علت:چسبیدن اوانس ها
دومین علت:خراب بودن خازن
سومین علت:خراب بودن پلاتین

9.موتور دیر روشن یا روشن نمی شود:
اولین علت:خرابی کوئل
دومین علت:خرابی خازن
سومین علت:خرابی پلاتین
چهارمین علت:وایرها قطع یا سولفاته یا بریدگی دارند
پنجمین علت:شکستگی یا ترک برداشتن چکش برق
ششمین علت:خرابی شمع ها
هفتمین علت:تنظیم نبودندلکو
هشتمین علت:شکستگی درب دلکو

ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
درباره ما
Profile Pic
برق انقلابی ترین رشته ی جهان
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 612
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 237
  • باردید دیروز : 345
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 23
  • بازدید هفته : 1,434
  • بازدید ماه : 582
  • بازدید سال : 105,350
  • بازدید کلی : 169,881